Seg fredag..

Blev fruktansvärt seg nu och fredagen känns inte alls lika mysig som den gjorde förut :( Har bara suttit vid datorn hela eftermiddagen och inte gjort ett skit.. Tänkte ta en promenad till mamma och pappa en sväng eftersom min syster är där och jag tänkte lämna en present till hennes lille son. Tänkte också passa på att hämta en ljusstake jag har kvar där hemma som jag vill ha hem hit nu. Segade så dant så till slut blev det ingen idé :( Vill ju inte komma mitt i middagen hos dem plus att jag skulle behöva gå hem nästan direkt sen för att inte komma hem så sent.. Ville ju göra något åtminstone i eftermiddag.. Och så ville jag ju ha en riktig fredagsmys-kväll! :( Jaja, nu blev det inte så och det är inget att gräma sig över. Fixa till det på bästa sätt kanske? Börja med att lägga bort datorn kanske och sen kanske ta en liten promenix? Hmm, det tåls att fundera på ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0