Jobbarhelg och fars dag

Ja, den här helgen har mestadels bestått av jobb. I alla fall igår och idag :p Jobbade kväll igår och morgon idag så jag tjänade ju lite pengar :) Var faktiskt rätt kul att jobba även om jag känner mig helt slut nu! Fast det kan ju bero på på tok för lite sömn i natt i och för sig...

I fredags fick vi höstfint i sovrummet också, mörkgröna gardiner och hyllorna på golvet är nu borta :) De får stå i förrådet tills vi bestämt hur vi ska ha det där inne :p Skönt att i alla fall ha fått lite ordning här hemma, fick faktiskt lite organiserat i förrådet också.

Fars dag idag ju :) Pappa fick två helt olika böcker, en ny macklåda och en skitsnygg t-shirt. Han verkade faktiskt bli glad även att han inte gillar sånt här ståhej :p Fick kanongod middag, kött och potatisgratäng och det var mysigt att ha hela familjen samlad. Ja, eller alla utom en, ett bonusbarn som inte var med tyvärr. Älskar verkligen att träffa alla syskonbarn! Det är en speciell känsla när de nästan slåss om att få kramas och sitta i knät, barn kan verkligen ge en så himla mycket som inte går att beskriva i ord :) Kan inte ens föreställa mig hur det känns när de är ens egna, längtar efter att få känna den känslan :) Fast jag avvaktar ett tag till så inga spekulationer tack! :p

Nu ska jag slita mig ifrån datorn och umgås med mitt hjärta :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0