Min valborg

Den blev definitivt inte som planerat och det kändes inte alls som att det var valborg men kvällen var bra ändå. Var hemma med Andréas och bara tog det lugnt :) Kändes rätt skönt trots allt måste jag säga. Andréas tappade sin mobil igår, vi ringde men hittade den inte i lägenheten så bestämde oss för att leta där han kunde tänkas ha tappat den. Som tur var så kollade vi i bilen nästan direkt och där låg den :) Puh! Tur att den inte var mer borta!

Jag var nere på stan igår och då gick allt sådär jättebra ni vet, när inget funkar som det ska. Parkerade bilen och betalade, när jag betalat insåg jag att det tydligen var gratis. Blev lite småirriterad men tänkte att det får vara skitsamma, jag får ju mina ärenden uträttade. Trodde jag ja. Varenda jävla affär var ju stängd! Blev ännu mer irriterad efter det för jag var så hungrig så jag knappt kunde stå på benen och än mindre hade jag lust att traska runt på stan med stängda affärer då. Usch! När jag kom hem till mamma och pappa kom vi på att det troligtvis var för att det är kristi himmelfärd nu, som att jag tänkte på det.

Idag vet jag inte vad som händer än men jag ska fixa till mig lite nu så jag och Andréas kan ta en promenad i alla fall :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0