Grillning :)

Igår var grillpremiären för min och Andréas del och det skedde hemma hos mina föräldrar, så jäkla gott! Ikväll blir det grillning igen, denna gång hemma hos min syster. Hela familjen med familjer ska dit, förutom Andréas :( Han ska hem till sin mamma och hennes man och grilla där och kolla på hockeyn, det var bestämt innan. Dock hade det varit kul om han hade följt med mig :) Är inte så jätteofta som vi träffas allihop och grillar tillsammans så känns som att jag inte vill missa det.

Igår skadade sig min älskling ganska ordentligt. Hans mamma ringde och sa "Hej! Blir inte rädd nu. Men jag är på akuten med Andréas, han har klämt fingret på jobbet." Innan hon sa att han hade klämt fingret flög en miljon tankar genom mitt huvud på bara några millisekunder. Skönt att det inte var värre! Dock var det ingen fjantig liten klämskada på det sättet utan det var ordentligt och han hade tur som inte fick hela fingret mosat. Som tur är så är det redan bättre idag :)

Idag var jag på "strippen" tillsammans med min systers sambo T och deras dotter Ellen :) Hur skönt som helst i solen och titta på bilar är inte fel det heller :) Dock har jag en väldigt röd axel/skuldra.. Den blev utsatt för solen hela tiden så det blir nog till och plocka fram kylbalsamet igen :p

Nu måste vi käka, ta en promenad, fixa chokladpudding och sen sticka iväg :) Ha en trevlig kväll allesammans!


Vi snyggingar innan vi åker


Jag på studsmattan efter ett par cider ;)
(Kunde knappt komma ur sängen dagen efter :p)




Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hej! Hoppas tentan gick bra! Sommarkram från mig

2008-05-30 @ 12:27:33
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0