Salstentan

Usch så hemskt det känns. Jag var hypernervös innan eftersom jag inte pluggat särskilt mycket, sen när jag läste frågorna tänkte jag att "Detta klarar jag ju". Sen började jag svara, eller försöka svara iaf.. Känns inte alls bra såhär i efterhand men det enda jag känner att jag kunde pluggat mer på var EU, det hoppade jag nämligen helt att plugga på. Så de 5 högsta organen, organiseringen och deras uppgifter gick inte alls bra. Helskotta också. Satt och sa kvällen innan att EU kommer ju säkert inte så då skummade jag det bara en gång och det lärde jag mig inte mycket på. Nu är det alltså 3 veckor av väntan för att se om jag blir godkänd eller inte. Kan bli vilket som, jag har faktiskt ingen aning :s

Nu ska jag hem och fixa till mig, påsklunch hos Andréas klockan 1 :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0