Så står man där med nyckeln i sin hand :)

Det känns så overkligt, det är ju inte än, det är jättelång tid kvar. Men nej, det är det inte. Det är två dagar kvar. Sen flyttar vi. Bara jag och Andréas. <3

Känns som sagt lite konstigt men det blir nog bra i slutänden :) Var där idag, både mamma och pappa tyckte den var jättefin och de erbjöd sig att flytta i vårt ställe så kunde vi ta radhuset :p Haha.. Färgerna och tapeterna vi valde blev verkligen toppen måste jag säga, vi har bra smak ;) Så nu är det snart dags, borde börja skriva inköpslista till IKEA känner jag så vi får ta tag i det. Känns som att man kommer glömma så många småsaker annars och det är ju inte så lyckat.

Men så ska man ju faktiskt plugga också, för av någon korkad anledning sökte man in till Socialpedagogiska programmet och kom in :p Nej, men det känns lite segt just nu med flytt och juridik och allt. I och för sig gick basgruppsarbetet jättebra idag så det känns skönt :)

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska förhoppningsvis träffa Andréas något snart :)

 

Kommentarer
Postat av: Ika

Jodå, helt fel var det inte, men skönt att vara tillbaka, nu längtar jag tills det blir helg så jag kan få ta det lugnt och så.. OCh du ska flytta i helgen då? :)

2008-03-26 @ 22:24:57
URL: http://ikasliv.blogg.se
Postat av: Milla

Hay! Va kul att ni ska flytta nu...äntligen! =)
Vad har ni valt för tapeter, färger? mönster? ÄLSKAR inredning...är inredningsnörd...tihi...
Fatta ni va läraren menade med kommentaren hon la ut igår på eftermiddagen? Vi är lite oroliga att vi har gjort fel övningar...ehum...aja

2008-03-27 @ 08:48:45
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Milla

Halloj! Hur går flytten?

2008-03-29 @ 19:09:14
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0