Exemplarisk student :)

Ja, det var vad jag var hela förra veckan. Så stolt jag är över mig själv! Pluggade stenhårt och allt gick toppen sen :) Dock är jag utmattad nu efter det så vi får väl se hur nästa vecka blir :p Ska nog göra ett försök till tror jag och se om jag kan vara lika duktig igen :p Har ju faktiskt salstenta i den här kursen så jag borde göra mitt bästa för att ha relativt goda förutsättningar för att klara den. Den är nog svår redan som det är tror jag..

Nu har jag precis skrivit klart och skickat in min inlämningsuppgift i alla fall, har ringt en förvaltning och begärt ut offentliga handlingar, jippee så kul det var och dessutom skriva nästan 3 sidor om det sen, åh så underhållande :p Nu är det klart i alla fall så nu tar vi nya tag inför den kommande veckan :)

Och snart är det dags för flytt ju! Tiden går så himla fort, känns som att det var igår vi var och kollade på lägenheten ju :p Det känns fortfarande bra iaf även att jag knappt hinner tänka på det på grund av allt annat runt omkring mig.

Helgen ha varit lugn utan några överraskningar :) Idag var nästan hela familjen (alla utom Andréas eftersom han mådde dåligt) ute i stugan och grillade korv :) Sammanfattningsvis var det supermysigt och iskallt :p :)

Nu är mitt stora dilemma om jag ska packa ner lite grejer och åka till Andréas för att sova där eller om jag helt enkelt bara ska fixa till mig och krypa till sängs ensam här hemma :s Åh, jag vet ju inte! Orkar egentligen inte åka iväg men vill inte sova ensam heller :s
Får fundera över detta ett tag medan jag gör något annat för jag har nog inget mer att skriva iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0