Ännu en plugg-vecka..

Ja, denna vecka har, som framgår av rubriken, bestått mestadels av plugg den också. Ännu en vecka då jag varit exemplarisk student med andra ord :) Det har varit jäkligt trist men välbehövligt och skönt nu när veckan är slut :p Skönt att seminariet blev inställt imorn också :) Dock är ju jag så himla smart så jag tar på mig att fixa ihop alla ändringar i vårt arbete som alla vill göra och sedan skicka in den, har en känsla av att jag tog mig vatten över huvudet faktiskt.. Men men, nu får jag ju stå mitt kast.

Den här kvällen har jag spenderat hemma hos Marika, det var evigheter sedan vi umgicks trots att båda två har en del dötid emellanåt. Nu gjorde vi det i alla fall och det var en av de trevligaste kvällarna jag har haft på ett bra tag! Fem timmar av snack om allt mellan himmel och jord, både tråkiga, roliga och knasiga saker :)
Kollade lite i hennes fotoalbum också, jag har meddelat henne om vilka kort hon tillåts ha där på mig.. Haha :p Lite nöjd får man vara över sig själv ibland :p Dessutom har hon visat mig massa bra sidor på nätet där man kan hitta nyttig fakta om man vill fixa med bilder och fixa sin blogg :) Så när jag får tid, lust, energi och snabbare internet kanske det händer grejer med min outvecklade talang :P

Nu ska jag nog snart ta och krypa ill sängs, troligtvis utan min älskling dock :( Men vi får ses imorn då vi bland annat ska kolla lägenheten igen förhoppningsvis :) Sen någon dag i helgen beger vi oss av till IKEA och förhandstittar på lite möbler, wiee :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

ÅH! Dom sidorna vill ja oxå ha! =)

2008-03-07 @ 07:53:29
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Milla

Tjoho! Nu är du inlagd...va tvungen att komma på hur man gjorde först jue...Tack för sidorna, nu vet ja va ja ska göra ;0)
Min ska bli finast i hela världen! *blink blink*
Pöss

2008-03-07 @ 14:21:56
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0