Utmaning

UTMANING
Jag har blivit utmanad av Camilla.

Regler:

- Beskriv först reglerna. - Svara på alla frågor. - Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. - Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista-idag?
Göra mig i ordning
Slå in paket
Gå på födelsedagskalas
Fixa i garederoben
Vika upp fler lådor

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj, ska jag komma ihåg det? :p Jag var 10 år i alla fall, skulle snart fyllla 11. Kan inte komma ihåg att något särskilt hände då utan det var nog ett vanligt sommarlov då jag umgicks med mina kompisar och tvingade pappa att spela krocket med mig ute i stugan så fort jag var där :)

Ställen du bott på?
Radhus i Örbäcken tillsammans med mina föräldrar
Lägenhet i Johannesdal där jag bor nu tillsammans med min sambo Andréas

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Bygga ett hus
Ta MC-körkort och köpa MC
Resa
Shoppa
Skänka till familj och välgörenhet

Personer du vill veta mer om:
Camilla, Ina och Marika :)
 

Kommentarer
Postat av: Ika

JAg har gjort din utmaning :D

2008-06-27 @ 15:58:53
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0