Stan idag igen :)

Ja, jag kan ju inte motstå när Marika hör av sig och frågar om vi ska ner till stan en sväng ;) Var verkligen alldeles för länge sedan vi sågs så det var hur kul som helst! Hade massor att prata om under tiden som vi fick i oss lite mat på Mc'Donalds och kikade i alla affärer på allt vi vill ha när vi äntligen får in lite pengar :p Båda längtar efter, och hoppas på, ett gigantiskt tillskott i kassan :p VI får se till att ses lite oftare nu i sommar och hoppas på att vi är lite lediga samtidigt :) Var verkligen toppen att ses igen!

Sen åkte jag och Andréas och kollade skänk till vardagsrummet. Fanns några vi tyckte skulle passa men prislapparna passade inte särskilt bra :p Uppemot 10 000:- ger vi inte kan jag ju säga. Får bli en tripp till möbelvaruhuset i Falerum och Möbelskavanken istället och se om något bättre finns där :)

Åkte hem till min syster M och hennes sambo T för att fixa deras dator som de hade strul med igen. Det gick fort och smidigt som tur var :) Svängde förbi mina föräldrar för att hämta bilder som jag glömde där och planerade hur vi ska sova i stugan imorn. Åkte sedan till min andra systers sambo M för att hämta hans Wii-spel, ska låna det ett tag och fixa lite spel åt honom :). Så nu är det dags att testa det och se hur kul det egentligen är.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0