Sommarfest

Ikväll var vi alltså på sommarfest med Andréas jobb. Kom dit lite lagom till maten sådär. Tyvärr var den inte alls lika god som förra året.. :/ Hade trevligt med de som satt vid vårt bord i alla fall och senare så spelade NMA, de var riktigt duktiga! Dansade lite grann, Andréas var värre än mig :p Det var kul i alla fall :) Inte samma sak som när man fått i sig lite mer dricka men det var absolut kul!
Skulle gå in i tältet och hämta våra grejer lite senare och så tragiskt det är att höra riktigt fulla människor sitta och svamla och sluddra fram "Du är den vackraste på jorden" helt seriöst som om han gjort något fel tidigare. Då är det skönt att veta att man inte druckit så mycket!

Haha, så träffade vi en kompis på vägen hem :p Snart 15 år gammal från Vetlanda och helt ovetandes om att skämten Andréas och Micke drog handlade om honom. Så han tror i alla fall att de är riktiga kompisar och att de ska festa ihop snart.. Själv höll jag mig på en lagom nivå och lät honom inte tro för mycket, men så var ju jag nyktrast också ;p

Nu är det dags för sängen, är dock vrålhungrig så får nog bli ett snabbstopp i köket på vägen :p Hoppas ni haft en trevlig kväll allesammans :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Oh shit va duktig du är! Gu va nyfiken ja är på min nu då...ah! Får veta om två dagar. Lovar att de kommer ha stängt just den dagen bara för de bara är då ja kan...Vad va max då? Du måste varit jäkligt nära maxgränsen.

2008-06-28 @ 07:54:38
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0