Jahaja

Jag som trodde det var en tuff dag som väntade mig på jobbet så kommer jag dit och det var hur lugnt som helst. Fick leta jobb :p Var rätt skönt ett tag men sen blir det lite långtråkigt, samtidigt kunde saker skett som gjort att vi fått massa jobb och var tvungna att vara så mycket personal. Tur att sådana saker inte hände dock!

Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet eftersom Andréas ändå var iväg och spelade TV-spel. Mysiga Nova var där, hon är verkligen hur go´som helst så det var härligt att få sitta och mysa lite med henne :) IKEA-katalogen var populär att bläddra i ;p

Nu är det dags att sova, hade planerat att måla naglarna lila för att göra något annorlunda men Andréas kom hem snarare än jag trodde och han är vråltrött så han kanske redan somnat nu. Ska gå och ta reda på det och sen krypa i säng jag också, kanske blir en lång dag imorn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0