JAAA, ÄNTLIGEN! :D

Äntligen fick jag svar på senste tentan och gissa vad? Jag klarade den!! :) Blev verkligen jätteglad för det känns så himla skönt :) Nu kan jag se tillbaka på mitt första år som studerande på högskola och vara stolt över att ha klarat alla tentor helt utan kompletteringar :D Vi får se hur nästa år går när vi kommer upp på B-nivå ;p Nu ska jag i alla fall njuta av att få släppa allt som har med skolan att göra under sommaren :)

Igår efter jobbet åkte jag till en däckverkstad för att fixa mitt däck. Min omgivning trodde det skulle kosta ca 50-100 kr så jag tänkte absolut inte byta däcken trots att det snart måste göras. Jag skulle ha bytt däcken. Dum som jag är frågade jag inte vad det skulle kosta (dålig stil av honom att inte avråda mig dessutom kan jag tycka med hänvisning till Konsumenttjänstlagen ;p) så jag blev inte jätteglad när jag skulle betala. 200 kr skulle han ha, och ett nytt däck kostar 500 kr! Usch, vad sur jag var sen.

Jag och Andréas tittade på studenternas kortege sen, jag tycker de låter mindre och mindre för varje år :s Var kul att se dem i alla fall och jag blev lite avis för den dagen skulle jag kunna uppleva igen utan problem ;)

En mysig kväll sen med suppergod middag och efterrätt och film :) "The Boondock Saints" såg vi, den var bra men jag var på tok för trött så slumrade till då och då så jag missade lite av helhetsbilden :(

Nu är det snart dags att jobba igen, 14-21.30 är det som gäller. Får hoppas på att det blir en bra dag på jobbet :) Sen imorn åker förhoppningsvis jag och Andréas till IKEA med mamma och pappa, behöver få in någon bokhylla och ett vitrinskåp i vardagsrummet känner jag.

Nu ska jag surfa vidare och kika lite här och var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0