Irene Huss - Den krossade tanghästen

Det blev kvällen film för min och Andréas del och den var faktiskt bra :) Har bara legat i soffan och tagit det lugnt de senaste timmarna men innan dess var jag duktig och slog in alla paket till helgens kalas :) Ska bara skriva ett kort också så jag inte glömmer det :p Satt på köksgolvet och svor riktigt ordentligt under paketinslagningen för snören som inte krullar sig när de ska gör mig irriterad. Då drar jag hårdare med saxen och svär ännu mer och högre. När jag sedan bestämmer mig lugnt och stilla för att nu ska de gå och bara drar saxen lite försiktigt mot snöret krullar det sig jättefint. Synd att jag inte gjorde det från början :p Och tur att min irritation försvinner snabbare än den kom ;)

Spelade lite Wii förut men har inte så många spel som vi kan spela med bara kontrollerna så när vi fixat det och hunnit spela dem kommer förhoppningsvis en liten recension :) Nu ska jag istället väcka Andréas och se till att vi kommer i säng så vi orkar med midsommarfirandet ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: Ika

Glad Midsommar gumman!

2008-06-20 @ 09:18:05
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0