Första natten i stugan

Ja, i lördags var det dags för att sova första natten i stugan för min del i år. Så himla mysigt! Känslan av att mysa med fotogenlampor på bordet och av att gå och lägga sig där ute går inte beskriva :) Min syster S och hennes sambo M kom ut och sov också. Satt och pratade hela kvällen allihopa och hade hur trevligt som helst :) Synd bara att Andréas inte var med :( Vi kom fram till att Västervik är tragiskt litet och alla känner alla så man bör passa sig innan man öppnar munnen :p Haha, kan förstå att vissa vill flytta härifrån men själv blir jag nog kvar ändå ;)

Igår åt vi en härlig frukost ute i trädgården, det är något speciellt med att äta frukost där ute. Sedan satt jag och S lite i solen men det var faktiskt väldigt, väldigt varmt så orkade inte så länge :p När jag kom hem åkte jag och Andréas till min syster M och hennes sambo T för att hjälpa dom lite. Andréas fixade deras dator som krånglade och jag målade lite på huset. De ska måla om det i jättefina gröna nyanser :)

Jag och Andréas fixade lite god mat tillsammans sen igårkväll och mös framför en film :) Det var den jag kommenterade i förra inlägget, I am legend.
Nu har jag precis duschat, ska fixa till mig lite och sen får jag se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0