Blåsigt

Idag har det varit helt sjukt blåsigt! Skulle till jobbet för att vara med på slutet av konferransen och fika och träffa alla som ska jobba i sommar. När jag kom fram knastrade det i tänderna på grund av allt grus jag fått in, usch! Det var trevligt på jobbet i alla fall :) Lyckades få en extratur tilldelad till mig så ska upp och jobba imorn. Visserligen bara 6.30-9.30 men lite pengar ger det i alla fall :p Plus att jag lär komma in i alla rutiner igen :)
Efter min shoppingrunda med mamma idag kan det behövas lite pengar ;p Köpte ett par byxor, ett linne och ett par skor för ynka 350:-. I min plånbok känns det dock ganska mycket just nu så något får jag nog sälja för att sedan få i födelsedagspresent :p

Varit ute i stugan ikväll, satt ute och fikade i blåsten och efter ett tag frös jag så dant så jag gick in och dammsög :p Haha, då fryser man.. Talade om för min far att kvinnor kan och fixade att ladda dammsugaren med batteriet alldeles själv :p Det finns ju ingen el där ute så allt elektriskt måste ha batterier ;)

Nä, nu måste jag sova, ska faktiskt upp om 6 timmar och det gäller att jag är pigg och glad imorn för det lär bli en stressig morgon. Godnatt :)

Förresten, jag tvättade bilen på Stanleys igår. Hur smidigt som helst så det måste ni testa! :) Det var nästintill roligt till och med ;) Plus att det var kul att se alla äckliga fågelskitar försvinna :p Har bestämt mig för att sluta parkera på mina favoritplatser för att se om jag får mindre fågelskit på bilen då :p

NU går jag och lägger mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0