Värdelöst

Så värdelöst hemska vissa dagar kan vara ibland. Jag blev faktiskt också ledsen!! Men det spelar tydligen ingen roll för allt var ju ändå mitt fel. Så låter det idag. Hoppas den här dagen vänder för just nu mår jag skit, blev fruktansvärt ledsen idag..

Men att jag sitter här hemma ensam och tjuter hjälper ju ingen så ska ringa min systerdotter och fråga om vi ska gå till lekparken. Har egentligen ingen lust just nu men jag hade planerat det och innerst inne vill jag. Hoppas på att den solstrålen kan vända den här dagen så det blir lite positivt i eftermiddag. Lite kärlek från henne behövs just nu..


EDIT
Blev ingen lekpark.. E var och lekte hos A.. Ska åka till min systers sambo T och äta med dom sen i alla fall så det ska bli skönt, slippa sitta själv. Får se vad jag ska göra tills dess, har plockat lite grann här hemma men lusten till det är obefintlig.. Vill nästan bara kasta alla saker istället. Vaknar N ska jag ta en promenad med henne eller leka lite så det kan bli mysigt :) Kanske ska åka ner till T redan nu, han håller på att måla huset i och för sig så vet inte riktigt vad jag ska hitta på där men det finns väl alltid något.. :p Annars blir det promenad eller TV:n..

 
 

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

Bli dagens blogg, kolla senaste inlägget! :)

2008-07-08 @ 15:10:30
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Ika

Men gumman då, hur är det fatt? Jag finns här för dig som du finns för mig!!!



Kramar om

2008-07-08 @ 21:52:16
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0