Stugan igår

Blev grillning hemma hos min syster igår. Agerade pyttelite barn- och hundvakt med mamma men min del var inte så stor :p Fick med mig spegeln hem i alla fall så jag putsade den och hängde upp den. Jag undrar om Andréas sett den än? :s Jag har inte sagt att jag har lånat den och han har inte sagt att han har sett den :p Vi har inte setts så mycket de senaste två dagarna med andra ord :p Saknar honom!

Åkte ut till stugan sent igår kväll trots allt. Kunde inte bestämma mig till en början men sen åkte jag. Satt och spelade kort med mamma och pappa innan vi gick och la oss. Det är så himla mysigt att somna där ute! Trist att Andréas inte kunde följa med bara.. :( Idag blev det en kort stund där ute. Frukost, lite solande, lunch, fixa till sig och sen jobb. Kändes lite trist att behöva åka och jobba när vädret var så fint och båda systrarna med barn och bonusbarn skulle vara där ute idag :/ Men men, de kommer ju ut fler gånger :)

Jobbet idag var hur lungt som helst, skönt ett tag och rastlöst ett tag :p SIsta halvtimmen dock fick vi en del att göra så är glad att inte hela dagen såg ut så :p Ska upp och jobba imorn bitti igen så är dags att sova nu. Grannen har fest så hoppas de håller sig tysta nu när jag verkligen måste sova! Annars blir jag galen ;p Stinker sprit i trapphuset och hunden stod och skällde nyss på balkongen, kul.. Var något slags slagsmål där också förut..

Nähä, nu SKA jag sova :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du hjälpa mig och säga vilken design som är finast av dom här? :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/july/vilken-ska-jag-ha.html

2008-07-11 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0