På tok för lite sömn

Igår kväll drog jag mig lite för att gå och lägga mig eftersom grannen hade fest men de la av vid halv 1 så då kröp jag ner. Tyvärr kunde jag inte sova alls. Mådde inte det minsta bra, kändes som att jag var dödssjuk. Hela kroppen pulserade otroligt starkt och jag var varm samtidigt som jag frös. Magen kändes jättekonstig och jag trodde jag skulle spy vilken sekund som helst. Andréas var nere på stan eftersom det är Visfestivalen så ringde honom vid halv 2 för att kolla vad han hade för sig för att få tankarna i andra banor. Ringde 10 gånger utan svar så tankarna gick definitivt i andra banor! Usch, blev jätteorolig. Mestadels för att jag redan mådde så dåligt antar jag. Efter 2 fick jag äntligen tag på honom och då skulle han snart åka hemåt. Han kom strax efter halv 3 och framåt 3 kunde jag äntligen somna trots att jag fortfarande mådde lika dåligt.
Upp sen vid halv 7 för att gå och jobba. Segt som bara den men det fick ju gå. Mår fortfarande inte alls bra, tog precis en halvtimmes lång promenad och det hjälpte väl något, i alla fall en liten stund. Funderar på att åka ut till stugan och sova för att slippa bli störd av alla fester i kvarteret men har inte bestämt mig än..

Imorn ska Andréas jobba och sen festa så det går ännu en dag utan att vi hinner ses så mycket.. :( Skönt att han snart har semester, jag längtar! Själv ska jag, om jag mår bättre, ha picknick med tjejerna utanför ruinen :) Skulle vara riktigt kul men har inga höga förhoppningar om att jag kommer fixa det tyvärr.. Okej, POSITIVA TANKAR! :p

Nu ska jag börja packa till stugan och bestämma mig under tiden ifall jag ska åka eller inte :p Lutar nog åt att jag åker ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0