Dags att förbereda..

Måste packa nu, har inget packat eller förberett till resan över huvudtaget ju. Det blir nog Danmark med en dagsutflykt till Tyskland som det ser ut just nu i alla fall :) Vet inte vilket hotell det blir än, ska boka imorn bitti innan vi åker. Nu ikväll har jag jobbat, kom inte hem förrän framåt 10. Var tvungen att stanna kvar och fixa så jag kunde bli ledig på tisdag också och det lyckades jag med :) Kändes lite kort att bara åka fredag-måndag. Fick dock ge bort passet vilket känns lite segt, hade hellre bytt.. :p Jag behöver ju pengarna :p Men aja, förhoppningsvis får jag något extrapass i augusti :)

Nu ska jag ta tag i att börja packa. Sen står ordentlig promenad, varma mackor och mys med älsklingen på schemat. Kommer ju vara ifrån varandra fem dagar vilket känns som en hel evighet. Kommer saknar honom något otroligt.. :( Därför hoppas jag fortfarande på att han ändrar sig trots att tiden snart är ute..

 Dags att packa!

 

Kommentarer
Postat av: Ika

Hoppas du har det jätte bra på minisemesterna :) Vi hörs när du är hemma igen!!

2008-07-25 @ 09:18:45
URL: http://ikasliv.blogg.se/
Postat av: slaffe

Doh! Vad jobbigt det känns. Och det har inte ens gått en dag ännu. Hur ska detta gå nu då.. :( Saknar dig redan otroligt mycket hjärat!! ;**

2008-07-25 @ 17:51:07
Postat av: Milla

Hej! Har du haft de bra på semestern?

2008-08-04 @ 13:43:43
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0