Bättre

Dagen blev bättre igår. Pratade lite med Andréas och då kändes det något bättre och sen åkte jag till T och efter en stund där kändes det ännu bättre. Käkade pannbiff och potatis med honom och N och sen pratade jag och lekte lite med N. Hon är så himla go'! Sen när E kom hem var det dags att leka på riktigt med en gång, ingen tid gick till spillo. Hon sög mig direkt och släppte inte förrän en stund efter läggdags. Vi lekte med vatten och grejer på altanen, det pendlade mellan att vara hemma, jobb och dagis så jag hängde inte riktigt med i tankegångarna ;p Tittade på TV där hemma efter det och sen åkte jag hem till mamma och pappa och åt pizza.

Kom i säng alldeles för sent så det var tungt att gå upp i morse, vaknade senare än planerat men hann till jobbet i tid i alla fall :) Så har jobbat hela förmiddagen och nu ska jag hem till T och M igen. Vet inte om jag ska hjälpa dem måla eller så, vi får se :) Hur eller hur så ska jag hämta en spegel som jag ska låna ett tag :) Är så trött på att inte ha skaffat en helkroppsspegel än så den här är lite liten men den får funka ett tag i alla fall. Jag kan ju se mer än bara ansiktet i den :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0