Vad man borde och vad man vill..

Jag vet att jag verkligen borde plugga men det är faktiskt fredag, på helgerna får man väl ändå vara ledig? Pluggar jag inte idag måste jag göra det en annan dag, vill verkligen inte, får ångest.. Egentligen behöver jag dessutom inte plugga i helgen men det är väl bäst att göra det för få en lugn måndag..

Så detta kommer bli en lyckad dag, mina höga förhoppningar om shopping blev till att sitta alldeles ensam hemma i sängen som en annan jävla nörd och inte göra ett skit.. Klockan börjar dessutom bli mycket så ge sig iväg och småshoppa själv känns inte så kul nu..Tack för den, det gjorde du bra Sabina! Ännu en dag som bara går förbi utan att lämna något större intryck.. Så denna dag kommer som vanligt sluta med att jag varken gjort det jag vill eller det jag borde. Nu ska jag tycka synd om mig själv.

Så skönt det var dock att få sova med Andréas inatt! Var nästan en vecka sedan vilket känns som en evighet..

Får ta och fika med Ellen nu, hon har ropat i en kvart att det är färdigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0