Grattis fröken :)

Äntligen har min kära syster tagit sin lärarexamen och kan nu kalla sig lärare :) Så igår blev det avslutning i Kalmars domkyrka, en bra ceremoni som var lite lagom lång och bra blandning mellan tal och musik :) Dock har ju både jag och min andra syster blivit extremt känsliga på sistone så lite tårar i ögonen fick vi lite då och då :p Hur eller hur var det en trevlig tillställning :) Tyvärr blev det lite stressigt efteråt eftersom jag skulle ha seminarie i skolan och ville hinna så jag slapp extrauppgift, så jag och min syster fick skynda oss att hämta upp cykeln som skulle bli examenspresent och sen skynda oss hem, hann nästan, 3 minuter sen tror jag att jag blev :p

Sen blev det firande på kvällen vilket var jättekul :) Hon verkade bli väldigt glad för presenterna, framförallt cykeln ;) En riktigt fin Sjösala :) Av mig och vår andra syster fick hon ett halsband av Efva Attling, "Carpe Diem" tror jag det heter. Det passade henne jättebra och hon verkade tycka om det :) För övrigt fick hon ett par löparskor, en bok om deppiga dagar och hur man blir glad igen samt lite pengar.

Åt jättegod buffé och allt var bara trevligt :) Lilla Ellen var uppe ända tills hemgången vid halv 1 och hon bara lekte och var glad mest hela tiden :) Haha, så kallade hon Gunnar för Gunnel, det var lite roligt :p


För övrigt har väl inte den här veckan varit den bästa men det kan man ju inte göra något åt nu. En sak har jag dock insett: när de vill att jag ska snacka håller jag tyst och när de vill att jag ska hålla tyst snackar jag. Tydligen får man inte säga att man tycker något är fel så man kan tänka på det tills nästa gång utan att få igång en jävla massa snack. Känns så himla onödigt att hålla på såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0