"Superdålig" :p

Såg precis filmen "Superbad" med Andréas och den levde verkligen upp till sitt namn för den var verkligen superdålig tyvärr. Jag hade definitivt högre förväntningar på den så blev mycket besviken. Fine, jag småskrattade några enstaka gånger men det var för att skämten var sämre än sämst. Andréas sa ganska direkt att den inte verkade särskilt bra men jag ville ändå ge den en chans, lite önödigt att ge den 2 timmar av min kväll kan jag känna såhär efteråt. Det var typ en dålig version av "American Pie". Jag kan inte direkt säga att jag rekomenderar den om ni vill se en bra film fast det finns ju de som tycker den är bra så ni kan ju alltid se den och göra ett eget uttalande.

Har firat Andréas mammas man idag, gav honom en sparesa allihopa, tror han blev glad :) För första gången på evigheter har jag dessutom ätit middag här hemma vilket var hur kul som helst :) Kände verkligen att det var alldeles för länge sedan!

Nu sitter Andréas och asgarvar åt "Jackass", hihi, så sött :) Om en stund ska vi åka hem till mig och sussa lite :) Snart slipper vi dock planera vart vi ska sova, äta, se på film och allt annat för snart har vi vårt alldeles egna lilla krypin!! :) Känns så himla bra just nu :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0