Ratatouille

Alltså, har ni sett den? Jag och Andréas såg den igår, så bra! I och för sig kommer jag aldrig mer kunna tycka illa om råttor.. :p Han var ju så himla söt och hans bror som proppade i sig vindruvor, haha! Andréas spolade tillbaka 4-5 gånger och bara skrattade som en tok :p En film jag kan rekomendera i alla fall :)

Mitt tentaskrivande igår då.. Vet inte riktigt hur det gick.. Känner mig ganska klar med den andra delen så idag har jag bara den sista och lättaste delen kvar, tror jag.. :p Hoppas på att jag kan få ner mina tankar och funderingar snabbt och bra :)

Annars har jag inga särskilda planer för dagen, får ta den som sen kommer :) Funderar på om jag och min syster ska träna ikväll.. Hmm.. Får kanske ta och ringa henne sen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo! Nu har jag hittat hit! :)
Tänkte bara säga att jag oxå har sett den. Vi gick och såg den på bio. Men jag tänkte mest på om Affe skulle tycka Benny o jag var löjliga som bjudit med honom på den :P
Den var mysig :)
Kramis!

2008-02-22 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0