Jäklarns så fort det gick!

Står i i 2 veckor, får titta på en fin lägenhet, skriver kontrakt imorgon. Det tog inga tider detta ju? Och så säger alla att bostadskön är så himla lång i Västervik :s Hade vi tur? Ja, troligtvis :p Så nu får vi se hur allt blir, hoppas på att det blir bra även om det känns lite konstigt ibland :)

Min kusins flickvän var här och hälsade på med min faster för någon vecka sedan vilket för övrigt var jättekul :) Det jag tänkte komma till var dock att hon bor i Skurup som ligger nära Malmö och hon har stått i kö till hyresrätt i 4 år!! Nu har min kusse dessutom stått som medsökande i snart 1 år. Och här får vi en bara sådär efter 2 veckor, känns lite sjukt.. Iofs är det andra pendlingsmöjligheter därifrån men ändå, 4 år är sjukt lång tid måste jag säga så jag hoppas verkligen att de får en snart! :)
Förresten var min kusse och hans bror här och hälsade på för inte så länge sedan heller :) 2 av mina kussar med andra ord :p Kul att ses när de väl kommer hit för tyvärr ses vi ju inte så ofta :( Så verkligen toppen att höra av dem :) Får se om jag och Andréas kan åka ner i sommar, tyvärr blir det nog svårt i och med att jag troligtvis jobbar som mest under Andréas semester.. :(

Nä, nu ska jag fortsätta leta info om rättvisa till basgruppsarbetet imorn :p Jippiee :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0