Ännu en vecka har gått :)

Ja, och denna vecka har jag haft en tenta att skriva, är inte klar eftersom jag började sent som vanligt men det ska nog gå bra :)

Jag och Andréas flyttade vår alla hjärtans dag till igår istället, får man göra så? :p Det funkade för oss iaf :) Fick godis och en supersöt Mirandanalle :)

Träffade min kära vän S i onsdags, det var evigheter sen! Var iaf jättekul att äntligen ses igen, tyvärr åker ju hon till Australien i 1-2 år nu :( Känns tråkigt även att vi inte ses så ofta men jag hoppas iaf att hon får det toppen :) Så himla kul det var att prata gamla minnen och nya problem och känna att vänskapen består utan att vi ses ofta :)

Jag och Andréas såg Saw !V igår :) Den var jättebra men inte lika bra som de andra :p Och som Andréas har väntat på den filmen :p

Idag blir det lugnt, lite mer tentaskrivande bara.. Hoppas på att bli klar idag men det är kanske för mycket att hoppas på.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0