Lugna dagar

De senaste två dagarna har varit rätt lugna. I måndags kväll tog jag en rätt lång promenix med Marika i kylan. Det var riktigt kul att ses och prata av oss lite igen :) Vet inte varför men av någon anledning har vi inte setts på rätt länge nu :s Förut brukade vi ju träffas rätt ofta men någonstans på vägen ändrades det.. :( Och nu flyttar ju hon snart vidare till Linköping så då lär det ju inte bli oftare! Jaja, får göra det bästa av situiationen :)

Igår kom Tove förbi en sväng. Där kan vi också snacka om en tjej jag inte träffat på länge! Kan ju bero på att hon bor i Piteå och bara kommmer hem en snabbis på sommaren och en sväng vid jul :p Dessutom har hon ju självklart en hel del folk att träffa då så det blir ju aldrig att vi träffas som vi gjorde förr... Var kul att träffa henne igår och det känns så skönt att det inte känns någon skillnad på vår vänskap trots att vi bara ses 2 ggr/år :)

Idag är det nyårsafton ifall någon skulle ha lyckats missa det :p Våra planer var från början att åka iväg tillsammans bara jag och Andréas men det ställde vi in efter att ha vägt för- och nackdelar mot varandra. Sedan planerade vi att gå ut och äta men den ena resturangen vi ville till hade inte köket öppet ikväll och den andra svarade inte när vi ringde, så det ställdes också in :p Istället blir det nu en lugn kväll här hemma med god mat och sen kanske spela lite spel :) Får se om vi hälsar på hos min syster vid tolvslaget eller inte, vi var egentligen bjudna dit på middag också :p Tror att även att vi bara ska vara hemma så ska jag nog fixa till mig rätt fin ändå, det ska ju kännas att det är nyår :)

Gott Nytt År!

 

Kommentarer
Postat av: ina

hej! såg din kommentar först nu.. menar du vfu-kursen? vill minnas att det va den de råkat lägga upp 2 ggr på disco, men bara en av de identiska kurserna i listan innehåller info.. va det den du menade?

2009-01-04 @ 22:51:49
Postat av: ina

ok, den är tom för mig oxå men den börjar ju tydligen imorron så det va ju lustigt :) typiskt hv..

2009-01-05 @ 07:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0