Fullt upp!

Det har det definitivt varit den här veckan! På måndagen sprang jag på stan med mamma, försökte leta födelsedagspresent till systerdottern vilket faktiskt inte var det lättaste :p På tisdagen fortsatte vi presentletandet plus att mina båda systrar mötte upp oss senare för att leta present till kusinens lilla bebis. Ska ut och gratta dem nästa vecka tänkte vi :) På kvällen sedan så skrev jag klart min enskilda skrifliga uppgift. Hade jätteproblem med att skriva den men  till slut släppte det :) Enda krånglet med det var ju att det slutade med att jag skrev lite för mycket.. ;p

På onsdagen var det sträckläsning som gällde och stor nervositet inför samtalsmetodiken/forumspelet. Var bombsäker på att jag behövde läsa klart en viss bok tills dess för att få ut så mycket som möjligt av det. Boken var som tur var hur bra som helst så den gick att sträckläsa och jag ville inte ens missa en enda sida :) Det var alltså tur eftersom boken inte hjälpte mig det minsta under just det här momentet :p Fast jag tar med mig kunskaperna i framtiden :)

På torsdagen var det heldag i skolan med samtalsmetodik/forumspel. Gick mycket bättre än jag trodde :) Fast fick ut mindre av det än vanligt tror jag.. :s Eller så har jag lärt mig mer än vad jag tror :p Efter skolan fick jag äntligen tag i rektorn på skolan där jag ska göra min praktik så idag var det möte med henne. Vet inte riktigt hur det gick om jag ska vara ärlig :s Ena sekunden kändes det kanon och det kändes som att hon verkligen ville ha mig där medan nästa kändes det skit och som att hon inte alls fattade vad jag hade där att göra... Jaja, det slutade bra i alla fall och jag har praktikplats klar. Känns något bättre och jag hoppas att jag får ut mer än vad jag tror :)

Besök har vi haft i veckan också :) I måndags var Andréas mamma här en sväng, i tisdags kom hon igen tillsammans med sin man. Vi fick då lite hjälp med att koppla kablarna till lampan i vitrinskåpet :) I onsdags kom hennes man och hängde upp vår nya adventsstjärna i vardagsrummet, vi fick äntligen tag i den gigantiska stjärna vi ville ha :) I torsdags var mamma och pappa här. Fixade till mitt arbete, om man fixar en framsida kan man få in de rader man skrev för mycket ;)

Detta blev rätt långt inlägg visst och nu kan jag varken stava längre eller hitta rätt tangenter känner jag, delete används fliigt ;p Skriver om lite annat senare eller imorn, hej så länge :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Va skönt för dig att äntligen ha praktikplatsen klar...woligt! Slipper man tänka på de och stressa upp sig över jul.

2008-12-13 @ 19:19:56
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0