Dagen före...

...julafton! :) Idag har jag massor av saker jag har planerat att göra, vi får se vad som hinns med ;p Just nu har jag ingen motivation men jag hoppas på att den kommer om jag bara sätter fart med något. Det som behöver göras är:

  • Tvätta (undrar om vi får en tid i tvättstugan idag? :p) (√)
  • Göra kola √
  • Städa lägenheten √
  • Städa trapphuset √
  • Fixa låsen på bilen hos pappa √
  • Fixa dörren på bilen hos systerns sambo
  • Handla mer glitter till granen √
Sådär ja, tror att jag fick med allt. Så då antar jag att det bara är till att sätta igång. Klara, färdiga, gå! :)

EDIT: Tre saker på listan avbockade, tvättat har vi inte gjort men det fanns heller ingen tid ledig så det får vänta :p Ska fortsätta allt röj för att till slut kunna somna med hela listan avklarad :)

EDIT 2: Nu är klockan snart tolv och det är julafton vilken minut som helst. Jag kan stolt konstatera att i princip hela listan nu är avbockad :) Fixa bildörren hos systerns sambo blev dock inte gjort eftersom han tyckte att jag valde fel dag att komma. Kanske ska svänga förbi imorgon, tror ni det passar bättre då? ;)

Hur eller hur så är allt annat gjort i alla fall. Jag har faktiskt dessutom hunnit med att baka den kolan som mamma brukar göra, hoppas min blir lika god! Det borde den bli i och med att under tiden jag kokade den hann jag med tre telefonsamtal för guidning ;p

Vi har dessutom hunnit skura kaklet i duschen och lite annat smått och gott som behövs fixas. Nu känner jag att det är dags att sova, kommer bli en lååång dag imorgon.
Shit, hade ju tänkt måla fransk manikyr ikväll, som att jag orkar det nu?! Får väl bli till juldagen då istället om det blir utgång...

Jaja, nu ska jag sova i alla fall, godnatt :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0