The Dark Knight

Ja vad ska man säga om den? Jag och älsklingen kom precis hem från bion. Ca 2,5 timmes action på hög nivå. Action brukar inte alltid vara min grej när det blir för mycket men ändå tyckte jag faktiskt att den var bra :) Dock är ettan bättre enligt min mening ;) Tyvärr så förstördes ju allt ikväll redan från början när jag inser att Rachel inte längre spelas av Katie Holmes, jag som gillar henne... Hade jättesvårt att vänja mig vid det så jag vet inte om det påverkade mig så jag inte tyckte den var lika bra som jag hade gjort annars :s Ibland kan ju vissa saker ha den inverkan. Hur eller hur så var den bra och sevärd :)

Nu är jag vrålhungrig! Måste fixa varma mackor eller något. För tredje kvällen i rad, hrhr.. Börjar bli en ful ovana igen.. Jaja, mat måste jag ha i alla fall :p Kanske kollar lite på "Weeds" också om min kärlek vill..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0