Ska man sluta äta p-piller nu eller? :p

Läste  en artikel på Aftonbladet igår kväll  som handlade om att p-piller kan få oss kvinnor att "sniffa oss fram till fel drömman". Är det nu man ska sluta käka p-piller då eller? Haha, jag har i alla fall hittat min drömman och honom släpper jag inte så lätt ;) Jag tror inte mina p-piller får mig att hitta fel man om jag ska vara ärlig. Och skulle det vara så så får jag väl fortsätta äta p-piller resten av livet för det märks tydligen inte förrän man slutat med dom :p Tyckte artikeln var lite rolig dock och jag blir förundrad över hur någon kan lyckas ta reda på en sådan sak, hur kommer man ens på idén? Tänkte bara dela med mig av något annat än min vardag för en gångs skull :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0