Monopol

Jag känner mig fruktansvärt seg och slö idag. Det enda jag har gjort sedan jag gick upp vid 9 är att läsa tidningen, titta på TV och sitta vid datorn. Känns lite lagom skönt men samtidigt blir jag stressad och rastlös :p

Igår kväll var hur kul som helst i alla fall :) Var som sagt hemma hos Andréas mamma. Började med att sitta och småprata lite innan det var dags att äta av den otroligt goda varma smörgåstårtan! Åh, så gott! Sen drog vi fram Monopolet och kampen började... ;p Haha, jag förlorade som vanligt men det var jättekul ändå :D För min del spelar det inte så stor roll om jag vinner eller förlorar, det viktigaste är att ha trevligt och det hade jag verkligen :) Drog oss hemåt sen eftersom Andréas skulle upp och jobba idag.

Nu ska jag nog ta tag i att gölra något. Börjar bli hungrig så kanske skulle ta och värma lite smörgåstårta som vi fick med oss hem? :) Sen ska jag hinna med lite annat idag också, bland annat att leta fram min dosa till internetbanken (jag lägger den alltid på samma ställe och har superkoll på den men nu är den helt borta), göra tzatziki,  vattna blommor, duscha och göra mig i ordning. Finns massa fler saker att göra men det här är mest prioriterat. Så nu ska jag sätta fart :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0