Kussen på besök :)

Efter resan satte vardagen igån igen. Upp på onsdagen för att jobba vilket kändes lite småsegt. Efter jobbet stack jag ut till mina kära vänner Marika och Anna som låg ute på Korpaholmarna och gottade sig :) Solade, snackade och badade. Usch för sjögräs, eller vad säger du Marika? ;)

På torsdagen skulle jag och Andréas bada men såg ut att bli lite för molnigt så drog ner persiennerna och kollade på "Batman Begins" istället :p Var ju tvungen att se den så vi kan se tvåan på bio tillsammans nu :)
På kvällen träffade vi min kusse Rickard och hans flickvän Annelie som var här på besök från Skurup :) Så himla kul att träffa dom så det är otroligt! Vi gick en långpromenad med farmor ute på Lysingsbadet vilket hon uppskattade jättemycket! Hon log hela tiden där hon satt i sin rullstol med sina tuffa solbrillor med flames och dödskallar på ;p Haha, så söt! Sen fika hemma hos farmor och sen stack vi till Torino. Jag och Andréas behövde äta och Rickard och Annelie tog varsin öl. Så ville de ju självklart se hur vi bodde så gick upp hit en sväng och snackade och mös lite :)

På fredagen stack jag och Andréas ut och badade i det sköna vädret :) Brukar inte vara så mycket folk där vi var men just då var det tydligen väldigt populärt för vi var långt ifrån ensamma :p Var skönt ändå som tur var. Sen fixade vi lite hemma innan vi mötte upp Rickard, Annelie och farmor för ännu en promenad. Även om den inte var lika mysig som på torsdagen så uppskattade farmor det i alla fall :) Köpte lite fikabröd på vägen och gick hem till farmor där vi fikade och pratade ett bra tag :)

Jobbade sen både lördag och söndag, en lugn helg som varit bra och rolig :) Och igårkväll blev det till att grilla hemma hos Andréas pappa med familj. Var länge sen jag var där så det var trevligt :)

Nu regnar det men vi ska nog hitta på något att göra ändå, ciao sålänge :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0