Attack!

Herrejävlar så äckligt! Satt med datorn i soffan och nästan helt nersläckt i rummet, bara några små ljuspunkter. Känner något som kittlar till på handen. Tänkte att det är väl en mygga så viftade till lite. Det fortsatte. Tänkte att det kanske var en frans på filten som ligger på armstödet så flyttar på handen. Ser då i ljuset av skärmen att det är en äcklig gräshoppa/vårtbitare eller vad fan de heter!! Gaah! Fick panik och kunde bara flämta fram "Andréas.." Han satt med hörlurar och hörde mig inte så jag skickade iväg den fort som bara den och den landade i andra änden av soffan. Gick ut i köket och beväpnade mig med elracket och hushållspappersrulle. Stekte den till döds i soffan och spolade ner den i toan. Usch, usch, usch! Tur att ingen såg mig.. ;p

Sitter fortfarande och känner hur det kryper överallt på hela kroppen. Får såna idéer om att det finns mängder fler och att alla kommer sätta sig på mig. Jag vill inte! Tycker de är så himla obehagliga så det är helt otroligt.. Slog upp google och sökte på gräshoppa, halkade in på Wikipedia där det stod lite och fanns bilder. Paniken kom när jag läste att gräshoppor kan hoppa en hel meter! Tror dock detta var en vårtbitare men vågade inte läsa hur långt de kan hoppa.. Jag vill inte sova nu! Funderar på att i sådana fall dra sängöverkastet över hela sängen och gömma mig där under.. Vill inte gå på toa heller, den letar sig säkert upp genom rören och ger igen genom att hoppa upp och sätta sig på min rumpa :s
Hur fan kommer de upp till tredje våningen?!?!

Herregud, räckte det inte med att jag fick en jävla skalbagge i pannan härom natten när jag skulle sova?! Dessa djur får gärna leva men de ska hålla sig borta från mig och min kropp. Så det så.


Fan det kittlas överallt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0