Vilket vårväder!

Så himla skönt väder det var idag! Gick upp och solen bara sken in i hela lägenheten och det kändes så ljust och fräscht. Det gav mig energi faktiskt för egentligen var jag riktigt trött men fick sån lust att göra något vettigt. Så vi tog tag i att städa. Inte så kul men välbehövligt och skönt efteråt, och det går ju så himla snabbt när man är två! :) Sen åkte vi runt och kollade efter insynsskydd till balkongen och rengöringsmedel till kakelfogar men hittade tyvärr inget vi ville ha.

En sväng förbi Andréas mamma och hennes man blev det också :) De var barnvakt åt Andréas brorsdotter så vi var mestadels ute i lekparken i det sköna vädret.
Åkte förbi mamma och pappa sen och snyltade lite mat också :p Syster och systerdöttrar var där också så blev kvar en stund och tjattrade lite. Skulle ta med mig lite leggings och fler par skor hem nu när det börjar bli bättre väder och det kan användas men det glömde jag såklart. Får se till att komma ihåg det nästa gång. Längtar så himla mycket till sommaren och solen nu!

Sen middag och TV-kväll i soffan för vår del, det är lagom mysigt det, jag behöver inte särskilt mycket mer. Nu börjar det dock bli dags att sova, Andréas sover redan så sött här i mitt knä :)

 

Kommentarer
Postat av: Ika

Då kan jag säga dig att jag har det..Och den här abstinensen kan jag nog inte bote genom att äta mandlar.. ;P

2008-04-20 @ 21:21:19
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0