Trött

Ja, nu är jag trött. Inget ovanligt skulle Andréas säga om han var här nu, han tycker nog att jag alltid är trött :p Men jag är en person som har stort behov av sömn och jag har dessutom äntligen insett det. Jag drog mig ju för att gå och lägga mig igår eftersom det kändes så trist att somna ensam, antar att ag gör samma sak nu även att det inte var några problem igår. Flög visserligen högt när Andréas la sig då han slängde sig ner i sängen (ja, det kändes så i alla fall.. :p) och jag hade inte fattat att jag hade somnat så blev livrädd då jag trodde någon annan tagit sig in och lagt sig bredvid mig :p Skönt att öppna ögonen och se att det bara var älsklingen då :)

Varit ute i stugan idag, alltid lika underbart. Jag till och med uppskattar att rensa ogräs i gruset där ute :p Så det var vad jag pysslade med medan mamma och pappa klippte gräset, det såg något mer ansträngande ut måste jag säga.. ;p
Var även skoldag idag och den här kursen känns inte så lite förvirrande. Jag hoppas det klarnar snart annars kommer jag få problem kan jag ju säga..

Valborg imorn då, får se vad som händer, hoppas att det blir bra i alla fall :)

Nu ska jag sluta slingra mig och gå och lägga mig, godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0