Ikväll

Den här kvällen blev inte riktigt som planerat :s Skulle egentligen varit på fest eller krogen just nu men eftersom jag inte mått särskilt bra på hela dagen så blev det inte så. Känns jäkligt trist med tanke på att jag mår bättre nu men det är ju inte mycket att göra åt saken.. Kollar på Lyxfällan med Andréas nu men han behövde en powernap så då satte jag mig här en stund :p Om han inte är för trött sen kanske vi ser Sanningens ögonblick också. Skönt att han inte heller gick ut ikväll, hade varit trist att behöva sitta ensam, jag har tur som har min Andréas :)

Förresten gjorde jag testet med ringen på min syster för att se om det ska bli en pojke eller flicka :) Jag ska ju bli moster igen! :) I september är det tänkt att det ska hända. Hur eller hur så slog jag upp testet på nätet häromdagen för att vara säker på hur det går till. Man trär ett hårstrå eller ett snöre genom en guldring och håller den över vänster handled eller över magen på den som är gravid. Pendlar ringen blir det en pojke och om den rör sig i en cirkel blir det en flicka. Min syster ska få en pojke enligt detta test :) Ska bli kul att se om det stämmer :p Testade faktiskt 3 gånger, två gånger över handleden och en gång över magen, och den pendlade som bara den!

Nähä, nu kanske jag ska skaka lite liv i min sambo ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0