Hmm..

Satt på balkongen över en halvtimme förut och bara glodde för att koppla av lite och få lite luft på samma gång. Tiden gick hur fort som helst och tankarna samma sak, de bara snurrade runt i mitt stackars lilla huvud. Som sagt så känns allt bättre nu iaf så hoppas på att det fortsätter i den riktningen :) Tack Andréas.. :)

Inte fått något pluggat än direkt och vi ska nog sova strax nu men mitt humör är bättre dock, det känns nästan viktigare än att ha pluggat :p Så förhoppningsvis ska jag vara en duktig student och verkligen plugga ordentligt imorn, blev peppad av Marika, tack :) Plus att jag pratade med M och hon hade heller inte pluggat något särskilt. Nu skriker min mage efter något så ska nog ta mig en macka eller något så den lugnar ner sig lite :p

Godnatt allesammans och sov så gott :)


(Hinner inte ens skriva klart inlägget innan paniken över pluggandet väller över mig igen..)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0