Första natten i nya placet :)

Ja, nu är klockan rätt mycket och det är snart dags för att sova första natten i nya lägenheten :) Har flyttat hela dagen så känner mig rätt sliten måste jag erkänna. Känslorna inför flytten idag har varit delade, det har både känts toppen och botten men just nu känns det bra och det ska bli så himla skönt att få krypa ner och sova :) Har dessutom inte sovit så mycket med Andréas på sistone så det ska verkligen bli mysigt :)
Känns skönt att ha fått någorlunda ordning på en hel del, det börjar liksom kännas lite mer som ett hem. Blir ännu bättre när vi får upp lite tavlor och sånt också.

Och imorn ska jag jobba. Känner mig som världens idiot som sa ja med tanke på allt som ska göras och eftersom jag känner mig helt död. Skönt att det är ett kvällspass dock så jag slipper gå upp tidigt :p Fast med tanke på pengarna det ger mig och att jag inte varit inne och jobbat på evigheter så känns det ändå bra :) Saknar faktiskt att jobba, inte bara för pengarna utan för känslan av att man gör något och att det kan betyda så himla mycket för en annan människa, den känslan gillar jag :)

Nähä, nu ska jag väl inte sitta här längre, godnatt :)

Haha! Skulle precis spara inlägget när Andréas kom ut ur duschen och bad mig hämta golvskrapan till badrummet. Så jag gick och började leta i köket och han öppnar badrumsdörren. Sen var det kört. Haha, brandlarmet sitter precis utanför och gick igång av ångorna från duschen, snacka om känsligt! Säkert populärt hos grannarna att lyckas få igång brandlarmet den här tidpunkten på dygnet :p Andréas fick av det som tur var iaf så nu kan örona få vila igen. Hmm.. Jag kan inte säga att jag är jättesugen på att duscha här.. :p

 
Jaja, godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0