För lätt :s

Ja, idag var det ju dags för salstenta. Vaknade flertalet gånger inatt och drömde att jag klarat tentan så var på väg att slänga mig över Andréas för att berätta. Tills jag insåg att det bara var en dröm. Så gick upp vid halv 7 eller något imorse och mådde skit för att jag skulle ha tentan. Såhär i efterhand undrar jag varför. Tentan kändes nämligen alldeles för lätt. Så pass lätt så jag är livrädd att jag gjort världens missar. Men jag hoppas på det bästa och det känns faktiskt ganska bra, jag är inte hypernervös att jag inte ska klara den i alla fall. Dock kanske jag inte borde varken känna eller skriva detta för jag kommer bli hur besviken som helst om jag inte klarar den, vilket skulle vara bra typiskt när det känns så bra. Nu ska jag i alla fall försöka sluta tänka på den och bara må bra :)

Ikväll ska vi till Andréas mamma och äta lite mat och titta på Talang. Får se hur länge jag stannar, känner mig ruskigt sliten idag. Direkt efter tentan åkte vi ner 6 tjejer och käkade lite lunch, taccobuffé som var jättegott! Sen gick tre av oss en sväng på stan och kikade i affärerna och sen när jag kom hem åkte jag och Andréas iväg och handlade massa grejer. Så egentligen vill jag bara sova nu :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0