Åh, jävla smartskaft!

Hur smart är man om man sitter ute och solar i vårsolen första gången i 2 timmar?! Inte särskilt och pinsamt nog är jag den idioten. Så ni kan ju gissa hur röd jag är nu.. Fick åka till Apoteket och köpa kylbalsam och hydrokortisonkräm.. Krämen är bara i värsta fall ifall det kliar alldeles för mycket imorn, pallar nämligen inte sitta på en tenta i 4 timmar om det kliar, då tappar jag koncentrationen. Men förhoppningsvis ska det inte behövas.

Fick lite pluggat ute i solen så det var ju bra i alla fall. Så nu har jag läst igenom de flesta rättsfall och nu ska jag gå igenom föreläsningsanteckningarna och övningsuppgifterna lite fort, känns inte som att det går att plugga så mycket på det. Hoppas på att svaren till frågorna imorn på tentan går att hitta i lagboken för då borde jag klara det relativt bra. Kommer det frågor utanför det ligger jag sämre till.. Men men, jag kan inte göra mycket mer nu så det får väl gå som det går. Ska försöka att inte stressa upp mig så jäkla dant men det är ju inte det lättaste. Får små attacker av panik då och då, tur att Andréas finns som kan lugna ner mig lite då, tack älskling :)

Ska se till att sova tidigt ikväll för jag tänkte gå upp vid 6 imorn, inte så lockande men jag behöver den tiden på mig. Men nu är det nog dags att stänga ner internet och kolla igenom alla papper.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0