Nämen detta är ju förjävligt..!

OJOJOJ! Var ett antal MÅNADER sedan jag skrev här, men jag har bra ursäkter (enligt mig..). Har bott i stugan hela sommaren där det varken finns vatten eller el så det var lite lagom svårt att blogga då ;) Därimellan har jag jobbat, mått illa och försökt träffa pojken min :) Det var väl min sommar i ett nötskal :)

En kort sammanfattning med annat som hänt:

Metallica

En toppenkonsert, smet före i kön på vägen in, hihi :p Åkte dit med Andréas, Tomas (min ena systers sambo), Sanna (min syster) och Mattias (Sannas sambo). Jag och Andréas letade som fan efter öronproppar för att undvika få tinnitus (kan meddela att Stadion i Stockholm är ganska stor att leta på..). Hittade till slut en tjej som sålde varsitt par till oss, det blev de dyraste öronpropparna jag någonsin kommer köpa kan jag meddela.. En konsert som var hur bra som helst, skulle mer än gärna åka en gång till :) Köpte en T-shirt som var jäkligt schysst :)

Parksommar
Ännu en bra konsert som bara jag och Andréas var på :) Eller ja, det var ju såklart fler där men det var bara vi som åkte tillsammans :p Såg dock bara Säkert och Salem Al Fakir då vi skulle till Danmark dagen efter och behövde packa och sova.

Danmark
Åkte dit med Andréas, mamma och pappa :) En kort men mycket trevlig resa :) Dock ett ostädat hotellrum när vi kom (tog ett tag att få ett rum som passade sen), felbeställning på pizzan så vi fick massa äckligt och parkeringsböter i Roskilde. Annars var allt toppen :p
Hann med en tripp till Roskilde där jag köpte en skitfin väska :) Gigantisk men fin :p Blev också en kväll på "Backen" med roliga clowner och jag och Andréas var i Köpenhamn en sväng :) Fick panik på allt folk och danskan men det gick bra :p Så det blev en kort men intensiv resa :)

Ja, det var det "lilla extra" som hände i sommar :p

Nu hoppas jag att jag chockerar Marika så hon trillar av stolen när hon ser att jag skrivit ett nytt inlägg ;) Börjar bli dags att sova så orkar inte fixa till så det ser roligare ut eller läsa igenom och hitta stavfel så ni får ta det för vad det är ;p

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: slaffe

Du glömde loftahammars utställningen! Haha, och mina glasögon jag köpte. Heta var dom! :)

2007-09-18 @ 08:16:51
URL: http://binkan.blogg.se
Postat av: Marren

Gumman då!! :) Hade det inte varit för att jag knappt är vaken så skulle jag nog ramla av stolen :P Trevligt med uppdatering, du borde prova det lite oftare :P Haha
Puss

2007-09-18 @ 08:45:13
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0