Oj, aj, oj, aj!

JÄKLARNS vad ont jag hade när jag vaknade!! Kunde knappt vända mig om i sängen ju :p Jäkla träningsvärk :p har blivit lite bättre efter att jag rört lite på mig men känner mig rätt stel ändå. Värst är det i rumpan min (även Andréas känner faktiskt av det där så jag är inte alls konstig :p), det känns så fort jag rör minsta lilla på mig :p Resten av kroppen är rätt förskonad men det känns ;p


Nu ska jag hem och käka lite lunch och sen åka och hämta min mobil, tredje gången gillt så vi hoppas på det bästa :) Funderar på att åka och shoppa lite nya träningskläder också.. Hmm.. Tror ni jag kommer fortsätta spela squash? Eller kommer jag hålla på typ ett halvår max och sen tröttna som vanligt? Vi får väl se, men lite träningskläder kan man ju alltid köpa iaf :p

Kommentarer
Postat av: Marren

Här åker man ifrån vvik och genast passar du på att skriva massa. :P Hur är det. hur går det i skolan. va va va :D
Puss

2007-10-22 @ 16:57:59
URL: http://feverheart.blogg.se
Postat av: Marren

Hallå gumman!
Ja jag var bara i vvik på ett snabbisbesök. Men kommer snart tillbaka igen och då är jag ju hemma fram till jul.. Kommer på fredag ja.. vad är det för böcker du vill låna då?
Puss puss

2007-10-27 @ 21:35:27
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0