ÄNTLIGEN KÖRKORT!!! :) :) :)

Fy fan vad glad jag är :D Klarade uppkörningen, inte illa på första försöket ;) Det känns verkligen toppen nu, hade inte orkat vänta typ en månad till på att få ny tid :p Känns så jävla skööönt!! :) Hade dessutom varit surt att behöva se bilen stå där utan att kunna köra iväg :p Nu kan jag äntligen ta mig vart jag vill, när jag vill :) Superskönt att faktiskt ha köpt bil också :)

Så idag blev det lite åkande av, skjutsade bl.a. min syster Sanna som var imponerad av min körning (lite småstolt får man faktiskt vara en sån här dag.. :p). Så senare på kvällen åkte jag ut till Lögabergen där Tove, Emelie, Jenna och Emmy var, de hade smaskat i sig grillat och drack lite vin :) Hade riktigt trevligt :) Anna H kom sen också :) Alltid kul att komma ut och träffa vänner :) Tyvärr var ju inte vädret det bästa utan det typ duggade hela tiden och blev kallt efter tag, men det var kul ändå :)
Sen skjutsade jag hem Jenna eftersom det ändå var på vägen (iofs hade jag inte haft något emot det om det så låg på andra sidan Sverige men ändå :p)

Nu ikväll, ja, eller det kanske kallas natt nu (?) så har jag hämtat Andréas på jobbet :) Den token var så galen så han bad sin mammas man skjutsa honom förut idag eftersom han visste att jag skulle klara mig så jag kunde hämta honom, snacka om att ha någon som verkligen tror på en! :)

Har inspekterat Andréas TV nu också, han har köpt en 42" plasma ;) Personligen tycker jag nog att det kan vara lite för stort i vissa lägen men man vänjer sig väl ;p

Nä, nu ska jag nog ta och sova lite, har fullt upp imorn :) Godnatt ;)


Marika, jag saknar dig redan!! ;)

Kommentarer
Postat av: Marren

GRAATTIIS GUMMAN!!!! FAN VA NICE =)=)=)=) NU MÅSTE JAG JU KOMMA NER IGEN SÅ JAG FÅR ÅKA ME DIG Å BILEN.. HEHE.. SAKNAR DIG ME :)

2007-06-01 @ 10:54:05
URL: http://feverheart.blogg.se
Postat av: Marren

Du är utmanad.. kolla min blogg, the list from hell =) Puss

2007-06-01 @ 13:22:03
URL: http://feverheart.blogg.se
Postat av: Marren

Hallå.. är du totalt upptagen med att köra bil nu lr.. vill ha lite uppdatering här =)
Puss

2007-06-04 @ 22:28:07
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0