Vrålförkylt..

Ja, usch, det började i fredags på studenten så därför hängde vi bara blommor på de vi skulle och kollade kortegen sen åkte vi hem.. Låg nedbäddad hemma i soffan tills jag skulle gå och sova :p
Var en bra dag iaf den stunden jag orkade :) Rös i hela kroppen när vännerna sprang ut, kunde känna känslan igen :) Min student blev ju inte riktigt som jag ville mycket i och med att jag helt plötsligt blev allergisk, vilket jag inte insåg förrän sent på kvällen efter att ha tagit en allergitablett.. Men men, det är väl sånt man får ta, det kommer ju förhoppningsvis komma ännu större stunder i mitt liv :)
Jag hoppas iaf att mina vänners student blev hellyckad!! :) Alla var jättefina i fredags :) Synd bara att det inte var särskilt bra drag i kortegen från en hel del vagnar.. Jag och Andréas började ju t.o.m. diskutera om vi skulle hoppa in och hjälpa till :p Så ett litet tips: På studenten är det inte skönsång som gäller ! :p


Annars har det varit lugnt i helgen, har ju varit förkyld och inte gjort så mycket.. Ja, eller, min syster och hennes sambo köpte en lekstuga som skulle på plats igår, den är verkligen superfin och var jättebillig! :) Dock kunde det blivit brasved av det hela i och med att selen lossnade när kranen skulle sänka ner den på gården så där stod lekstugan med framänden nedborrad i gräsmattan och bakänden ståendes i buskarna :p Haha, ja allt gick bra till sist iaf :) Jag agerade arbetsledare när vi skulle rulla den på plats :)


Måste berätta vad Ellen sa när grannflickan frågade vem det var som satt i soffan, Minna svarade att det var hennes syster och Ellen utrabrast: "Åh, jag älskar min Bina!" Hur sött är inte det?

Sen när Ellen och Alva kollade på film ville Ellen leka istället men Alva ville titta, så efter lite tjat ställer sig Ellen framför TV:n med sin låtsasgitarr och rockar loss: "SOLEN LYSER, HIMLEN ÄR BLÅ!!" Hon headbangade och körde som bara den med benen, hur lätt är det att inte skratta? :p Går inte att beskriva hur det såg ut alltså :p


Idag ska jag lämna in min bil och imorn ska den vara lagad :) Hoppas att alla problem löser sig annars bryter jag ihop..! :p

Ikväll blir det minigolf och sen "Harrys" med jobbet, blir nog toppen trots att jag är värdelös på minigolf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0