Volleyboll :D

Spelade volleyboll med jobbet i söndags :) Var verkligen superkul trots att sanden var så hård så jag knappt kunde gå sen :p Plus att knäna blev lite uppskrapade och kroppen öm som jag vet inte vad :p Alkoholen slår till rätt bra i värmen också ;p Haha :) Aja, var skitkul iaf, vissa hade ju sån extrem inlevelse så det var helt otroligt :D De sköna felträffarna sitter kvar lite än men det börjar gå över nu :)

Ett kvällsdopp blev det också när vi var klara :) Dock hade jag inga badkläder med mig så fick bli vita leggings och vitt linne, supersexigt :p Inte alls genomskinligt heller :$ Försökte dock byta om så smidigt det bara gick men trots mina försök blev jag skrattad åt :p


Blev ju stugan förra helgen :) Superhärligt!! När jag kom ut står Ellen där och säger "Jag är i Lillskog", så kul att höra när hon lär sig nya saker och säger dem spontant sen :) Blir kanske stugan nu i helgen också om vädret tillåter (usch, jag har så hemska minnen av det uttrycket så förstår inte varför jag använder det.... :p)


I veckan har det varit sol, bad, jobb och jordgubbar med glass :D Åt 4 stora skålar av det hos systeryster igår, MUMS!! Det är sommar det ;)


Nu ska jag inte sitta här längre och slappa, skulle ju bara skriva ut utsparkstiderna för studenten :p Blir kanske film eller mys nere i soffan :)

Ciao!


Ellen: Jag har också såna (pekar på mammas glasögon)
Mamma: Ja, du har ju solglasögon hemma
Jag: Ellen, har din mamma okså solglasögon?
Ellen: Jaa, många, många, många, många..!
(Mamma och jag börjar asgarva)
Mamma: Har din mamma många solglasögon?
Ellen: Ja, men ett i taget.

Till saken hör att jag inte ens tror min syster har så himla många utan Ellen har precis börjat säga många och det är nog kul att använda nya ord.. ;p Charmigt iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Marren

Vollyboll, sol, bad och glass med jordgubbar!! Nu blir jag riktigt avis.. För det lär ju inte somrigt det heller.. =)

2007-06-14 @ 12:19:44
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0