The list from hell

Rökt?
Ja, men inte längre
Snusat?
Ja, och jag gör det självklart fortfarande :)
Druckit så mycket att du spytt?
Ja, tyvärr alltför många gånger :p
Dumpat någon på ett svinigt sätt?
Det kan man kanske säga
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt?
Nja, det tror jag inte :s
Varit otrogen?
Nej, jag har inte haft sex med någon annan än den jag varit tillsammans med.
Blivit bedragen?
Hoppas inte det :s
Hånglat med en kompis pojkvän?
Aldrig, det är totalförbjudet!!
Blivit kär vid första ögonkastet?
Hmm.. Antingen döljer jag det för mig själv eller så låter jag det nog växa fram :s Vet inte riktigt :p
Haft ett one night stand?
Nej.
Varit kär?
Absolut och jag är det just nu i min Andréas ;)
Hur många gånger?
3, tror jag
Haft sex på offentlig plats?
Absolut ;)
Fått sparken?
Ja, det tycker jag :p
Sagt upp dig?
Nej, men enligt mina papper från arbetsgivaren :p
Smygit ut ur dina föräldrars hem?
Ja, men jag blev alltid påkommen :p
Blivit påkommen av någon när du haft sex?
Nae, men jag tror säkert att folk har hört.
Haft känslor för någon som inte känt tillbaka?
Ett antal gånger.
Gått på en BLIND DATE?
Nae, men det är säkert en upplevelse :) Har bara träffat en kille på nätet som jag bestämde träff med på krogen men det räknas inte va? :p
Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra?
Det har väl hänt :p
Har stulit någon gång?
Tror faktiskt ärligt talat inte det
Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Usch, hatar såna frågor, får väl säga rumpan då om man måste svara :p
Tycker du att du är romantisk?
När jag vill är jag nog det ;)
Kissat på offentlig plats?
Oräkneligt antal gånger :p
Vad sover du i?
Som Marika skrev, en säng för det första :p Men för övrigt har jag nog oftast bara trosor på mig när jag sover :)
Förfest eller Efterfest och varför?
Förfest! På efterfesten segar alla och deckar :p
Är du svartsjuk?
Ja, definitivt
Vad gjorde du igår kväll?
Tittade på One tree hill med Andréas :)
Hur många namn finns det på din hångellista?
Räknar inte men den är inte lång och de flesta har jag förträngt. Big regrets!
Legat med fler än 1 personer på en kväll?

Nej, och det är jag stolt över! Känns för slampigt..


Kommentarer
Postat av: slaffe

2007-06-23 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0