Oj! Typ halvt panik eller nåt?!

Min syster ringde precis, blir alltid hypernervös när hon ringer eftersom hon är gravid och vi vet att det snart är dags. Och nu var det det! :) Hon hade åkt in till förlossningen imorse vid 6 med värkar men hade fått åka hem en stund men hon sa att någon gång under dagen händer det nog något :) Blir så himla nervös och förväntansfull ju :)

Måste ha mobilen på på jobbet nu ju :p Så nu kan man ju snacka om att alla bara går och väntar :p Hoppas verkligen att allt kommer gå bra och så lindrigt som möjligt för henne! Lycka till systeryster! :D


Ja, så alltså har jag fått det stora nöjet att jobba midsommarhelgen :p Så här ser mina tider ut: Fredag: 13.00-21.30, Lördag: 06.30-14.30, Söndag: 14.00-21.30. Super kul! Eller inte.. Iofs blir det typ inget speciellt midsommarfirande i min familj nu ändå ju, men ändå :p
Det blir nog ändå toppen att jobba om vädret bara är fint så vi kan göra lite :) Förhoppningsvis ska vi åka iväg och dansa runt en midsommarstång och sen grilla och lite :) Dessutom blir det ganska fint med lönen ;) Förhoppningsvis ska vi dessutom ut till stugan imorn men vi får väl se lite hur det blir med allt nu :p


GLAD MIDSOMMAR!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0