Min syster fick en liten Nova :)

På midsommarafton kl. 18.04 födddes hon :) Hon var 46 cm lång och vägde 2640 g så hon var inte stor :p Men söt var hon som bara den :) Så min syster fick komma hem redan på söndagen så då var jag där och hälsade på innan jobbet :) Jag fick hålla den lilla snuttan, kändes som att sitta med en liten docka eller något :p Man glömmer ju så fort hur små nyfödda verkligen är.
Blir själv lite sugen på att skaffa barn så fort jag bara tittar på Nova, men jag får nog vänta ett tag till :p Har varit och hälsat på min syster och hennes familj nästan varje dag den här veckan :P Bara tittat på Nova och lämnat presenter, det går ju köpa hur mycket som helst! :p


image7
Lilla underbart söta Nova ;)


Ja, jobbade ju då hela midsommarhelgen vilket faktiskt var toppen, blev som planerat med grillning och midsommarstångsdans :) Helt okej betalt också ;) Undrade dock vart jag hade kommit när jag kom in på fredagen och personalen dansade "Små grodorna" runt köksbordet :p Haha, både jag och barnen tyckte det var skitkul :D


Annars har jag varit mycket ledig i veckan, sprungit lite på stan och hälsat på Nova :p Firade Alva i tisdags, så kul att hon verkligen verkade gilla presenterna :) Av mig och Andréas fick hon badkläder och My little ponys :) Fick god jordgubbstårta på kalaset också också :)


Jag har fått ett litet ryck och börjat spela "The Sims" på kvällarna när jag väntar på Andréas :p Haha :p Det är ju faktiskt rätt kul :p

Kommentarer
Postat av: Marren

Hallå =) Va kul med en bebis, du har inte lust att dela me dig :P hehe!!
Allt är bara bra här, jobbar min sista dag imorgon innan jag har en veckas semester.. Guu vad jag längtar.. Hoppas allt ät bra där nere :):) Puss

2007-06-30 @ 17:17:29
URL: http://feverheart.blogg.se
Postat av: slaffe

The sims alltså, vilket trams spel. Får nog lära dig spela lite riktiga matcho spel tror jag <;P

2007-06-30 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0